החיפוש שלכם אחרי שירותי השכרת משרדים הפך בחודשים האחרונים לאינטנסיבי הרבה יותר. ברור שאי אפשר להמשיך להתנהל או לנהל עסק ללא תנאי סביבה משרדית נוחים ונגישים. הרבה בגלל שהעסק שלכם גדל ואתם יכולים לתת שירות ליותר ויותר לקוחות. במקרה כזה הפתרון הטוב ביותר שאתם יכולים לחשוב עליו הוא משרדים להשכרה בתל אביב. מצד אחד משרד בעיצוב מושלם. ומצד שני החללי עבודה באמת מעניקים תמורה לכסף שלכם. דבר זה מתבטא בהיבטים רבים בפעילות העסקית שלכם בטווח הנראה לעין.
שניה אחת לפני שאתם רצים לחפש משרדים להשכרה בתל אביב, חשוב לזכור שזו משימה מורכבת ויש להגיע אליה מוכנים. כדי לקחת את ההחלטה המקצועית והטובה ביותר ישנם ארבעה פרמטרים שאתם חייבים לבדוק לפני הבחירה שלכם:
המיקום
עיר כל כך גדולה וכל כך צפופה כמו תל אביב היא אתגר אמיתי. אפשר להגיע לכל מקום בעיר, אבל זו פונקציה של כמה זמן אתם רוצים לבלות על הכביש. אם חשוב לכם למצוא מקום שיתאים גם לצוות העובדים, ללקוחות ולאורחים שלכם. ובנוסף אליכם, אתם צריכים להסתכל קצת על המפה. יש מתחמי עבודה בכל רחבי העיר. ולכל מתחם יש את הסגנון והיתרון הספציפי שלו. מה שמאפשר לכם גמישות ועזרה בבחירת המשרדים. ניתן לשלב שירותים של כמה מתחמי עבודה. וכך לייצר לוח שנה שמבוסס על סגנון העבודה בתנאים שונים. למשל חדרי ישיבות במרכז העיר לפגישות עם משקיעים מחו"ל. לצד חלל עבודה בתל אביב בדרום העיר לצוות הפיתוח של החברה.

חללי עבודה שונים - חדר ישיבות, אופן ספייס וכו'
אפילו אם בחרתם ללכת רק עם מתחם עבודה אחד, ושם לרכז את כל צרכי החברה שלכם. יש בדיקות רקע שאתם צריכים לבצע כדי להתאים את החלל לעבודה שלכם. השאלה הראשונה והבסיסית היא איזה סוג של חללי עבודה מציעה המתחם שבו אתם מעוניינים להשכיר משרדים . האם יש לכם אפשרות למצוא פתרונות עבודה לעבודה יחידנית? כמו עמדות אופן ספייס או משרדים להשכרה למנהלים? האם אפשרי לשריין חדרי ישיבות מידי פעם לישיבות יומיות או לעבודה יחדיו? כמו כן, חשוב לוודא שיש מספיק מקום לכל אנשי צוות העובדים ושאפשר לייצר חלוקת פנים עם היגיון מבחינת ניהול משאבי אנוש ושגרת עבודה נוחה. כל העובדים ובמיוחד המנהלים של החברה מושפעים מהחלטות כאלה. ולכן צריך להבטיח שאתם נותנים להם את התנאים הבסיסיים הטובים ביותר לעבודה.
שירותי המזכירות, הקבלה והאבטחה
משרדים להשכרה בתל אביב מעניקים שירותים נלווים ללקוחות שלהם ולכן חייבים לבדוק מהם השירותים הנלווים שהמתחמים מציעים, אלו מהם יכולים להתאים ולהועיל לכם ואלו מהם פשוט מיותרים עבורכם. רוב חללי העבודה כיום מציעים שירותים אטרקטיביים ונרחבים. והכל בהתאם לסטנדרט יוקרתי ומקצועי. שירותי מזכירות, ניקיון ואבטחה הם כמובן השירותים הכי בסיסיים ואלמנטריים שיש. אבל מעבר לכך, חללי עבודה בתל אביב מנסים בעיקר לייצר סביבת עבודה פרודוקטיבית, מפרה וכזו שלפעמים מרעננת אותך אפילו. מהרצון להעניק את ההרגשה הזו ללקוחות שלה, ישנם חללים שבהם יש מכוני כושר לשימוש הממברים, מתחמי לאונג' מפנקים ומטבחים מאובזרים בכל טוב. חדרי כיף ובנוסף מקיימים אירועי "שעות שמחות" ונטוורקינג. והכל, כחלק מהשירות שאתם והצוות שלכם יכולים לקבל כבר מהיום הראשון.
העלויות אל מול התועלת הכללית
בסופו של יום השאלה המרכזית היא האם אתם יכולים למצוא איזון עלות אל מול תועלת. הרי כל העסק שלכם עובד על תקציב שנתי. ועדיף לחרוג מתקציב זה, גם אם אתם מוצאים חלל מדהים לעבודה. הרווחיות מהחלל עבודה היא מה שמניע את הגלגל מבחינת ההנהלה. ואם אתם מצליחים למצוא משרדים להשכרה בתל אביב שעונים על דרישות התקציב שלכם, אתם כבר בחצי הדרך להגשים את החלום שלכם.